Akceptē EEZ un Norvēģijas valdības divpusējā finanšu instrumentu konkursu nolikumus
Tuesday, 21 November 2006

Nauda21.novembrī, Ministru kabineta sēdē akceptēja Vides ministrijas izstrādātos MK noteikumu projektus „Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta un Norvēģijas valdības divpusējā finanšu instrumenta prioritātes „Ilgtspējīga attīstība” atklāta konkursa nolikums” un „Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta un Norvēģijas valdības divpusējā finanšu instrumenta prioritātes „Vides aizsardzība” atklāta konkursa nolikums”. 

Lasīt tālāk...
 
Eiropā pieaug "zaļo" auto pārdošanas apjomi
Monday, 13 November 2006

Zaļš auto Dānijā, ar sīkdaļiņu filtriem aprīkoto vieglo automašīnu ar dīzeļdzinējiem pārdošanas apjomi ir strauji auguši kopš šī gada janvara, kad šiem auto piemērojamie nodokļi tika samazināti par apmēram 1 000 eiro, ziņo "Danish Environment Newsletter".

Dānijas Ceļa un satiksmes aģentūras rīcībā esošie dati liecina, ka pārdoto šādu auto skaits ir pieaudzis no 58 2005.gadā līdz 255 šogad, tas ir- par vairāk kā 300 procentiem.

Lasīt tālāk...
 
DELFI: Krievi būvēs atomeletrostaciju Bulgārijā
Wednesday, 01 November 2006

RosatomKrievijas kompānija "Rosatom" ir uzvarējusi konkursā par atomelektrostacijas būvniecību pie Donavas upes Bulgārijā, informē ārvalstu prese.

Divi 1 000 megavatu reaktori izmaksās valstij 3,9 miljardus eiro, raksta BBC. Krievijas kompānija, kurā 49% akciju pieder Krievijas energoresursu gigantam "Gazprom", strādās sadarbībā ar Francijas kompāniju "Areva' un Vācijas "Siemens", informē "Reuters".

Lasīt tālāk...
 
Kakao.lv: Japānā veiksmīgi izmēģināts pirmais hibrīdvilciens
Monday, 30 October 2006
Japānā ir palaists pa sliedēm pasaulē pirmais degvielas šūnu vilciens. Tas nozīmē, ka elektrību saviem dzinējiem šis vilciens saņem no ūdeņraža reakcijas ar skābekli, šim nolūkam vilcienā ir uzstādīti divi 65 kW degvielas šūnu bloki. Ūdeņradis ir jāiepilda sešos rezervuāros, un ar tiem pietiek tikai 50 - 100 km sliežu ceļa. Vilciena radītāji uzsver, ka šis ir hibrīdvilciens, kas bremzējot uzlādē arī papildus baterijas, kas, savukārt, atrodas uz jumta.

Tātad japāņiem ir cerības kādreiz, pēc gadiem 20, redzēt klusākus vilcienus, un skaistāku ainavu, bez elektrības vadu mudžekļa.

East Japan Railway company cer jau 2007. gada nogalē šādus vilcienus lietota savās nomaļajās, lauku līnijās, kas nav elektrificētas.

Nez, vai Baltiņas kundze no SIA Pasažieru vilciens par šo neieinteresēsies?
 
Vides NVO aicina palielināt atklātību diskusijās par jaunas AES celtniecību
Sunday, 29 October 2006
Ignalinas AES 1.bloksVairākas vides nevalstiskās organizācijas piektdien izplatīja paziņojumu, kurā aicina palielināt atklātību Latvijas, Lietuvas un Igaunijas energokompāniju un valdību līdzšinējās sarunās, kā arī diskusijā par jaunas atomelektrostacijas (AES) celtniecības nepieciešamību iesaistīt sabiedrību.

"Nav pieņemami, ka šāds Latvijas enerģijas nākotnei, ekonomikai un videi nozīmīgs jautājums tiek skatīts slēgtās sēdēs kā tas notika Ministru kabineta sēdē šī gada 24.oktobrī. Latvijā piemērotā slepenība attiecībā uz plānoto AES jaudu un izmaksām parāda, ka šis projekts ir riskants un apšaubāms," – teikts paziņojumā.

Lasīt tālāk...
 
<< Sākums < Atgriezties 161 162 163 164 165 166 167 168 Turpināt > Beigas >>

Rezultāti 826 - 830 no 840